Obserwatorzy

środa, 30 grudnia 2015

♥ 5 MOICH ULUBIONYCH PIOSENEK ♥

Hejka. Dziś chciałabym wam pokazać 5 moich ulubionych piosenek, które w ostatnim czasie słucham najczęściej, chociaż znam je od bardzo dawna. :)
Jeśli ich nie znacie to koniecznie posłuchajcie. Są niesamowite, takie magiczne dla mnie w pewien sposób :)

1. The Honey Trees- Wake the Earth (najpiękniejsza piosenką od zawsze ♥♥♥)



2. Banks- Under The Table



3. Birdy- People Help The People



4. Blue Foundation- Eyes On Fire



5. Low- In the drugs



15 komentarzy:

  1. Lubię piosenkę Birdy, ona ma w sobie jakąś magię i jest cudowna.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. LISTA WARTA PRZESŁUCHANIA? Zobaczymy:))
    Zapraszam do mnie na najnowszy wpis, jestem ciekawa co Ty myślisz o klasycznym kremie NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Gdybyś miała ochotę zmienić nagłówek- daj znać, chętnie pomogę :)

      Usuń
  3. Nie znam żadnych tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam ochotę na jakąś odprężającą muzykę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej, ale pierwsza zaraz będzie w moim telefonie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Pierwsza piosenka podbiła moje serce :) Resztę znam, podobny mamy gust!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnej, ale posłucham :)
    Obserwuję i zapraszam: http://evelinabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej, słucham innego gatunku ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako fanka starego polskiego rocka muszę się przyznać że nie znam żadnej Twojej ulubionej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 uwielbiam <3
    Resztę muszę przesłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham piosenkę Birdy ,, People help the people '' <3
    Obserwuje

    zapraszam
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz:)!
    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post!
    Mam pytania jak wstawiłaś piosenki wraz z teledyskami z YT ? ja nie mogę nigdzie znaleźć artykułu o ty.
    Dzięki jeżeli odpowiesz :*
    Mój blog --> http://moniapatiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki, że jesteś na moim blogu. Zachęcam Cię do OBSERWACJI i mam nadzieję, że będziesz tu częściej ♥